از بین بردن چسب روی لباس

از بین بردن چسب روی لباس

از بین بردن چسب روی لباس

اگرچه روش های از بین بردن لکه چسب بسته به مارک چسب و نوع پارچه متفاوت خواهد بود ، اما این قوانین کلی در مورد هر یک از آنها اعمال می شود.

دریغ نکنید به محض مشاهده لکه سعی کنید چسب را از روی لباس خود بردارید.

حذف آثار قدیمی بسیار دشوارتر از آثار تازه است. ابتدا با استفاده از یک دستمال به سرعت روی پارچه بکشید ، سپس سعی کنید تا حد امکان چسب باقی مانده را با یک وسیله تیز مانند چاقوی آشپزخانه پاک کنید. برای جلوگیری از آسیب دیدن لباس های خود ، قبل از اقدام به از بین بردن لکه ، عملکرد محصول انتخاب شده را در یک قسمت نامشخص از پارچه (به عنوان مثال ، پشت سر شلوار جین) بررسی کنید.

ابزارچسب، به عنوان ابزارفروشی اصفهان و بهترین فروشنده ابزارآلات در اصفهان شما را با راه هایی برای پاک کردن چسب از روی لباس آشنا می کند.

همه از چسب برای اتصال مواد یا تعمیر وسایل شکسته استفاده می کنند. انواع مختلفی از چسب ها برای یک منظور یا هدف دیگر طراحی شده اند.

با این حال ، گاهی اوقات اتفاق می افتد که روی مبل ، لباس یا فرش قرار می گیرد و این می تواند یک فاجعه واقعی باشد. چندین راز برای از بین بردن لکه های چسب از لباس و فرش وجود دارد.

چسب ساختمانی برداشتن آن از روی پارچه بسیار دشوار است. به همین دلیل پوشیدن لباس کار و پوشاندن فرش و کف هنگام کار با چسبهای ساختمانی بسیار مهم است.

با این حال ، هیچ کس از ورود مایعات به سطوح مختلف در امان نیست ، بنابراین خرید یک حلال مهم است. اگر چسب ریخته شده است ، باید بگذارید روی فرش یا لباس خشک شود و فقط در آن صورت برداشته شود.

از بین بردن چسب روی لباس

اگر چسب به لباس شما وارد شد ، باید آنها را در فریزر قرار دهید. هنگامی که چسب منجمد شد ، می توانید آن را از روی پارچه جدا کنید.

سپس لکه باقیمانده را با یک حلال بشویید. اگر چسب روی فرش ریخت ، مکعب های یخ را در یک کیسه در محل قرار دهید.

می توانید هنگام یخ زدن چسب آن را از بین ببرید. سپس باقی مانده ها را با یک حلال خارج کنید. مهم است که ابتدا حلال را در یک منطقه پنهان آزمایش کنید تا مطمئن شوید به فرش آسیب نمی رساند.

اگر چسب روی لباس یا فرش شما قرار گرفت ، وحشت نکنید و با شدت شروع به پاک کردن آن کنید. در ابتدا ، شما باید اجازه دهید چسب خشک شود و فقط پس از آن اقدام به حذف کنید.

می توانید آن را با استون ، پاک کننده لاک ناخن ، رقیق کننده رنگ پاک کنید.

اگر چسب خشک باشد ، می توان آن را با لبه کارت پلاستیکی یا با چاقوی از بین برد. اگر مرطوب است ، قسمت لکه شده را در آب سرد خیس کنید.

سپس طبق دستورالعمل های موجود در بسته ، محلول سفید کننده و آب تهیه کنید. لباس ها را درون محلول قرار داده و بگذارید 8 ساعت بماند.

لکه چسب را با یک پنبه آغشته به استون پاک کنید.

شاید لازم باشد چندین بار این روش را تکرار کنید. پس از از بین بردن کامل چسب ، لکه را با مواد شوینده پاک کنید و لباس ها را مثل همیشه بشویید.

از بین بردن چسب از فرش تقریباً مشابه برداشتن از روی پارچه است.

adminseoten
ارسال دیدگاه